Založ si blog

Keď nemáš fanpage, niesi fotograf.

Prišiel na psa mráz, pôjde do kl…. okej, nedalo sa ďalej odkladať a tak píšem svoj prvý ( a snáď aj posledný) príspevok na blog.

Investigatívny podotýkam.

Dlho som sa rozhodoval čo ma najviac serie. Teda,o čom budem investigatívovať.

Ide slovenský rep do sra4iek ?

Môže si fotograf pýtať rovnako ako kameraman ?

Študujem fakultu žurnalistickej komunikácie ? NIE !? Tak prečo musím písať toto ? Nechcem byť novinár !

Ale napokon po vychladnutí a zvážení u mňa víťazí téma

“Meno Priezvisko Photography”

Ok, nalejme si čistého, asi to nie je najviac investigatívno-žurnalistiká téma akú ste za posledných 20 rokov na slovenskej žurnalistickej scéne čítali, ale serie ma to, a to je hlavné nie ?

Minimálne v každom ročníku máme takýchto fotografov. Tým lepším sa ospravedlňujem.

No ako si môže pomaly každý druhý človek, ktorého poznám, a viem, že *fotí, založiť fanpage na facebooku so svojím krstným menom a priezviskom a napísať za to že PHOTOGRAPHY.

Haló, ľudia, šak ozaj ?

Troška sebakritiky. Ozaj si myslíte, že fotíte tak, aby ste si po mesiaci od kúpy prvej zrkadlovky so seťákom zakladali túto selfpromo fanpage a nebodaj si k tomu ešte pýtali eurá za fotenie ? 😀

Jasné, chápem, že selfpromo je super vec, hlavne keď vám to promo nechce nikto iný spraviť, veď o tom hovorí aj moja kreslená hlava v podobe vizitiek, nálepiek a dokonca aj na webe. (Áno, mám web > www.borisholecko.com, každé kliknutie 0,10€, dík)

Ale tento web nevznikol po prvom mesiaci, ani dvoch. A dokonca ani po piatom videu.

Mám tam asi jednu desatinu prác, ktoré mám za sebou. Videá, ktoré aktuálne považujem za to najlepšie, čím sa dokážem odprezentovať. A pevne dúfam, že o rok ich tam bude o polovicu menej. Prečo? Pretože radšej tam budem mať 3 videá, ale také, z ktorých sa všetci poserú, ako 30 takých, aké som tam mal pred 3/4 rokom.

Ale to už moc odbáčam. Pôvodne som chcel hejtovať a nie robiť si selfpromo. Ups.

Takže “kolegovia”, prosím, zvážte či je na mieste, aby ste si po troch foteniach zakladali fanpejdže a zbírali lajky. Ako povedal Michal Dušička v šlágri Prajmtajm

“Keď robíš

čo chceš dosť dlho a dobre,

love prídu samé,

mám to odskúšané.”

, a tak.

Robte to teda dlho a dobre, a tie veci okolo prídu, keď tak nebude, začnite si kresliť tváre na vizitky, to vraj zaberá :D. Srandujem. Chcel som to len všetko mať pokope, kedže väčšinu prác mám rozlezených po rôznych channeloch a serveroch než je ten môj na YT.

 

 

 

 

*fotí – má foťák

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1279x
Priemerná čítanosť článkov: 1279x

Autor blogu

Kategórie

Archív